vigoshop.sk – recenzie a skúsenosti

Vigoshop pôsobí na slovenskom trhu od roku 2017. Z jeho ponuky si môžu vyberať aj zákazníci v ďalších 14tich krajinách Európy. Eshop sa zameriava na predaj produktov z Číny. V jeho sortimente nájdete produkty pre zdravie a krásu, drobnú elektroniku, produkty na starostlivosť o auto ako aj zaručených pomocníkov pri práci.

Nakupovanie bez kategórií

V obchode Vigoshop je všetok tovar zobrazený na hlavnej stránke. Pri nákupe ako prvé bije do očí absencia rozdelenia do kategórií. Vzhľadom na nízky počet druhov ponúkaného tovaru však väčšine zákazníkov nebude chýbať.

To, čo vám bude chýbať na hlavnej stránke eshopu, nahradia produktové stránky. Okrem prevažne pozitívneho hodnotenia zákazníkov tu nájdete informáciu, že o produkt je veľký záujem. Tento reklamný ťah má pravdepodobne za úlohu urýchliť objednávku.

Pri každom tovare nájdete podrobnú špecifikáciu, množstvo obrázkov a videonávod na použitie. Napriek tomu, že ide o tovar pochádzajúci z Číny, v popise výrobkov sa opakujú slová ako mimoriadne kvalitný a podobne.

Výhodné ceny?

Všetok tovar je v akcii za zaručene výhodné ceny. To, že táto informácia je zavádzajúca, zistíte, ak si podobný (alebo rovnaký) tovar vyhľadáte v ponuke známeho AliExpressu. AliExpress ponúka rovnaký alebo porovnateľný tovar za polovicu alebo ešte lacnejšie aj bez deklarovanej zľavy. Otázne preto je, ako sa odvážiť nakupovať vo Vigoshop, keď už prvé informácie o produkte zjavne nie sú pravdivé.

Bez záruky kvality

V obchodných podmienkach obchodu nájdete nasledovné:

„Snažíme sa výrobky opísať a prostredníctvom obrázkov zobraziť čo najpodrobnejšie a najsprávnejšie. Napriek tomu však nemôžeme zaručiť úplnú presnosť všetkých uvedených údajov a obrázkov výrobkov. V prípade nejasností si overte presnosť informácií pri predajcovi.“

Takéto šalamúnske obhájenie nekvality je podľa nášho názoru jasným varovaním, aby zákazník zo stránky rýchlo odišiel. Problémom je, že obchodné podmienky eshopov si číta naozaj málokto. Z uvedeného však vyplýva, že ak tu kúpite šmejd, ktorý nezodpovedá uvedenému popisu ani zobrazeniu, obchod za to vlastne vôbec nemôže.

Zákaznícka linka

Pozitívom obchodu je rýchlosť komunikácie so zákazníkmi. V pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 môžete využiť chat na spodku stránky. Obchod garantuje aj možnosť telefonického kontaktovania a komunikácie pomocou Whats App. Chat na stránke sme pri návšteve obchodu vyskúšali. Odpoveď na naše otázky sme dostali do niekoľkých sekúnd.

Vyskúšali sme tiež možnosť kontaktovania prostredníctvom telefónu, so živým operátorom sme však neboli spojení ani na druhý pokus. Namiesto toho sme si museli dva krát vypočuť automat. Nakoniec sme zistili, že obchod je možné kontaktovať len vtedy, ak niečo objednávate. V takom prípade vám zo zákazníckej linky volajú ihneď naspäť. V prípade reklamácie si však vypočujete len informácie, ktoré nájdete aj na internetovej stránke.

Spôsoby dopravy a doprava zadarmo

Doručenie Standard máte na Vigoshop vždy zadarmo. Podľa informácií na stránke bude vaša objednávka u vás doma do 10 dní. Ak chcete dodanie objednávky urýchliť, môžete si vybrať doručenie Expres za 1,99 €. V tomto prípade vám váš nákup bude doručený už do 5 dní od objednania. Väčšina recenzií zákazníkov ale hovorí o nedodržaní týchto lehôt.

Pri nákupe je možnosť poistenia balíka za 1,29 €. Z popisu nie je jasné, či sa jedná o poistenie poštovného alebo poistenie možnosti vrátenia tovaru, bez ktorého nie je vrátenie tovaru možné. Táto možnosť je do vašej objednávky zahrnutá automaticky. Ak ju nechcete využiť, je potrebné ju z objednávky vyradiť.

Pozor na „darček k objednávke“

Na stránke objednávky odporúčame dať pozor ešte na jednu vec. Ku každej objednávke systém automaticky pridáva darček ako prekvapenie v hodnote 3,90 €. Vopred však nie je vôbec jasné, aký darček si vlastne kupujete. Otázne je tiež to, prečo darček nie je zadarmo. Ak zaň zaplatíte, už to vlastne nie je darček ale tovar, ktorý ste si museli zakúpiť.

Keď zrolujete nižšie, zistíte ešte jednu nezrovnalosť. Zaškrtávacie políčko pri darčeku totiž funguje naopak. Ak ho zaškrtnete, malo by to podľa bežných skúseností každého zákazníka znamenať, že si darček objednávate. V zhrnutí objednávky ho však nenájdete. Ak zaškrtávacie políčko pri darčeku zostane prázdne, pravdepodobne budete čakať, že si ho neobjednávate. Opak je však pravdou. Ak si v snahe neobjednať zbytočný darček túto možnosť nezvolíte, aj tak sa vo vašej objednávke objaví. Odporúčame vám preto dôkladne skontrolovať zhrnutie každej objednávky. Inak zaplatíte aj za to, čo ste si vôbec nechceli objednať.

Spôsoby platby

Pri nákupe máte na výber z troch spôsobov platby. Objednávku môžete uhradiť platobnou kartou alebo cez PayPal. Tieto spôsoby platby sú zadarmo. Ak si vyberiete platbu na dobierku, zaplatíte 1,99 €.

Výmena a vrátenie tovaru

Obchod garantuje možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru do 14 dní od jeho doručenia. Pre vrátenie tovaru je potrebné informovať eshop písomne na adresu jeho sídla alebo prostredníctvom emailu. Všetky informácie ohľadom vrátenia sú vám k dispozícii na stránke obchodu. Okrem zaslania tovaru na adresu obchodu nezabudnite na riadne vyplnenie formulára pre vrátenie tovaru. Nájdete ho na stránke s informáciami o postupe vrátenia.

Reklamácia

Vigoshop garantuje možnosť reklamácie zakúpeného tovaru v štandardnej dobe záruky do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Reklamácia nebude uznaná na bežné opotrebenie, fyzické poškodenie alebo poruchy spôsobené neprimeraným používaním. Pri reklamácii je potrebné vyplniť formulár pre výmenu produktu, ktorý je k dispozícii na stránke eshopu. Bez vyplneného formulára bude žiadosť o reklamáciu zamietnutá. Na vybavenie reklamácie má obchod 30 dní. V prípade, že oprava trvá viac ako 45 dní, obchod garantuje výmenu výrobku za nový alebo vrátenie peňazí.

Všadeprítomná reklama

Ak nemáte radi reklamy, v eshope Vigoshop sa budete musieť pripraviť na jej záplavu na každej stránke. Od hlavnej stránky, cez produktové až po stránku objednávky vás obchod neustále naháňa k rýchlemu objednaniu, pretože o výrobky je veľký záujem a iste sa rýchlo minú. 

Výhody

  • rýchla komunikácia s obchodom prostredníctvom chatu pri nákupe a objednávaní

Nevýhody

  • nejasné položky na stránke objednávky
  • predražený lacný tovar z Číny
  • napriek tomu, že obchod deklaruje, že predáva len kvalitné výrobky, zákazníci udávajú ich nefunkčnosť
  • veľmi nízka kvalita tovaru
  • výrobky nezodpovedajú popisu na stránke
  • doručenie objednávok bez dokladu o kúpe
  • meškanie dodania tovaru viac ako o niekoľko dní
  • meškanie vrátenia peňazí za zrušené objednávky aj za vrátený tovar
  • pri vrátení tovaru obchod nekomunikuje
  • na zákazníckej linke s vami hovorí len automat
  • doručovanie poškodených výrobkov v poškodených obaloch
  • nedodržiavanie zmluvných podmienok
  • niektorí zákazníci udávajú, že im tovar vôbec neprišiel a peniaze neboli vrátené
  • na facebookovej stránke obchodu nenájdete žiadne negatívne názory zákazníkov — po bližšom pátraní zistíte, že obchod odpovede filtruje

Zhrnutie a výstraha

Na stránke eshopu Vigoshop vás privíta ponuka s garantovanými výhodnými cenami. Každý produkt je podrobne opísaný množstvom reklamných popisov a obrázkov. Nechýba ani videonávod na používanie. Mnoho zákazníkov však vyskúšalo nákup na Vigoshop s negatívnym výsledkom.

Pri našej prehliadke sme našli jedno pozitívum, ktorým je ochota pracovníkov online chatu, ak niečo nakupujete. Ak chcete výrobok vrátiť alebo reklamovať, máte smolu. Odpovede obchodu sú všeobecné a vyhovárajú sa na množstvo objednávok a málo času. V recenziách eshopu nájdete negatívne hodnotenia na kvalitu, dobu dodania aj informácie o márnom čakaní na vrátenie peňazí. Opakujú sa tu varovania pred podvodným eshopom s lacným tovarom z Číny. Pozitívnych hodnotení šťastných zákazníkov, ktorým sa náhodou ušiel kvalitný kus, je minimum.


Všetky informácie spomenuté vyššie boli platné a aktuálne v čase písania tohto článku, avšak nemusia už byť aktuálne v tejto chvíli. Článok je spojením verejne dostupných informácií alebo hodnotení a osobného názoru autora. Účelom článku je agregovať čo najviac užitočných informácií na jednom mieste a zjednodušiť tak porovnanie a výber predajcu pre potencionálnych zákazníkov. Všetky ceny, služby a podmienky spomenuté v článku majú len informatívny charakter. Každý čitateľ je tak povinný overiť si všetky informácie uvedené v článku u daného predajcu. Jediným aktuálnym zdrojom informácií je vždy oficiálna stránka predajcu, vzhľadom na potencionálnu neserioznosť obchodu však priamy odkaz neuvádzame.

35 komentárov k “vigoshop.sk – recenzie a skúsenosti”

    • presne tak ,ja som si objednal tovar aj som ho zaplatil, a nemám ani tovar ani peniaze , vyhovorili sa tam že oni to poslali na poštu a na poštu ani zásielka po preverení nedorazila .Klamú ,,,, NEODPORUČAM !!!!!

      Odpovedať
  1. Kúpite si produkt, ktorý vôbec ale vôbec nefunguje. Peniaze vám nevrátia v rámci zákona. Porušujú zákon. Nič nekupovat a odísť zo stránky.

    Odpovedať
  2. Dobrý deň nakupil som odtiaľ tovar a ked teraz žiadam vrátiť peniaze za tovar tak sa vyhovárajú a asi už tento obchod by ozaj mali zrušiť.
    Lebo klamú a zavádzajú zákazníkov.

    Odpovedať
  3. Mam tiež zle skúsenosti s týmto obchodníkom ohľadom reklamácie. To sa naozaj nedá nejakým spôsobom uplatniť svoje práva spotrebiteľa voči tomuto predajcovi?

    Odpovedať
  4. Prosím vás o radu objednal som kameru namiesto nej mi poslali žehličky na vlasy chcem to vrátiť ale neviem či mi vrátia peniaze ďakujem za odpovede

    Odpovedať
  5. Č*aci za*aní
    Objednala som si hodinky a oni mi poslali nejakou pi*vinu elektronicku na cistenie usi.kaslat na to ze su to cinske veci ale nevratit prniaze za to co im na svoje naklady poslem spät to je uz moc.

    Odpovedať
    • Ja som si objednala ešte minulý rok polygel o kvalite pomoci co ma viac štve je ze tovar som vrátila a nikto sa viac neozval teda raz mi prišla odpoveď z reklamacii ze nie je uzavretá reklamácia. V konečnom dôsledku nemám ani tovar ani peniaze to bolo prvý a posledný krát co som od nich niečo objednala.

      Odpovedať
    • Objednala som 2.1.2021 tiež hodinky a prišli mi slúchadla. Tovar bol uhradený vopred. Napísala som reklamáciu, že tlačiva vrátenie peňazí za tovar nemôžem poslať keďže mi prišiel iný tovar a výmenu tovaru takisto pretože na faktúre je iný tovar, ako tovar ktorý mi poslali.
      Požiadali odo mňa odfotiť obdržaný tovar a čakám. Som v štádiu riešenia. Ale ako tu čítam, nebude z toho nič.
      Neodporúčam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Odpovedať
  6. Veľmi zlá skúsenosť. Dodaný tovar vôbec nezodpovedá popisu, pritom na faktúre, ktorú poslali emailom, je mnou požadovaný tovar, no poslali úplne inú nekvalitnú čínsku blbosť. Sú to podvodníci, zlodeji, porušujú zákon.

    Odpovedať
  7. V zmysle zákona ku každému tovaru zo zahraničia b ml byť návod na používanie v slovenskom jazyku.Môj tovar nemá návod, a neviem sa dopátrať že ako sa má používať.Jedná sa o tlmočník LINGO.Vie niekto poradiť?´Ďakujem

    Odpovedať
  8. Čistá katastrofa… Tovar nefunguje ako má, resp.ako bolo uvádzané v reklame. A sľúbený spomínaný „darček“ v hodnote nad cca19€ prišiel… No možno v hodnote5€… Takže super👌🏼
    Nákup určite neodporúčam…

    Odpovedať
  9. Katastrofa objednal som bicykel 26” prisiel 20”- telefonujem na ich linku -nik nedviha pisem sms a mail nik neodpoveda neostava ine len oslovit soi

    Odpovedať
  10. Tovar som zaplatila, je nekvalitný a nedá sa vrátiť. Daroval nad 40€ neprisiel. Čo robí naša SOI? Už mala dávno reagovať po toľkých sťažnostiach spotrebiteľov. Výstraha pre ostatných NEOBJEDNAVAT a hľavne NEPLATIŤ!!!

    Odpovedať
  11. Mám takisto veľmi zle skúsenosti. Tovar nezodpovedá reklame, vrátený na vlastné náklady a žiadna ďalšia komunikácia od obchodu. Celé zle 🙁

    Odpovedať
  12. Objednala som si hodinky.Nedaju sa pripojiť tak som ich vrátila a čakám nemám ani peniaze ani hodiny.Dnes som tam volala a nikto nedvíha.

    Odpovedať
    • Dobrý deň Janka, zaujímalo by ma ako dopadla Vaša reklamácia. So mnou zatiaľ obchod komunikuje, ale vyhovárajú sa….minulý piatok som mala mať peniaze na účte…

      Odpovedať
  13. Zaplatila som za niečo čo ani z daleka nie je ani len nízkej kvality, je to predražený čínsky vyrobok a ešte aj používaný…. sakra!!! Objednala som si uv lampu a očividne ju niekto používal a a aj ten štetec na gel… sú taký drží predávat predražené vyrobky a ešte sa ani neobťažujú aspoň umyť ich po predchádzajúcom zákaznikovi. Zachytané, zaplácané od gelu!!! Objednavam často no na takú ubohosť som este nenatrafila, nech sa s tymi peniazmi zadrhnú! A ten DARČEK! čo som ani nechcela? nejaký velkonočný sáčok za 4€ úbohe úbohe úbohe. UŽ NIKDY VIAC!!!!

    Odpovedať
  14. Ku negatívnym komentárom pridávam svoj negatívny komentár. Objednaná pílka mi prišla bez nabíjačky, hoci mala byť súčasťou zásielky. Reklamoval som, telefonoval som, pisal som, ale zatiaľ nič.

    Odpovedať
  15. Dobry den…ako tu citam iba zle skusenosti ..takze uz mozem rozlucit ze mi tovar vymenia za funkcny jednu reklamciu uznali aj mi poslali tovar ..ale tiez je poskodeny …kupila som kulmofen …takze asi uz neuvidim.ani peniaze ani dobry fen

    Odpovedať
  16. Po tom čo som sa tu dočítala ani neviem či má význam im tovar posielať naspäť na výmenu omg… Kúpila som sadu s uv lampou a k tomu polygely, no lampa sa zapla ale iba na 2min a koniec, viac sa ju už nedá zapnúť tak že super mám jeden necht! to je za 50 euro úžasný výsledok…. Hovoria o vysokej kvalite za dobrú cenu noooooo tak to by ma tie gélové nechty vyšli lacnejšie aj v salóne….super ale mám aspoň skvelý (DARČEK) ktorý som ani nechcela a keby nevedeli tak darček je zadarmo……… Za 5 euro mám nejaký sáčok na veľkú noc 😀 no tak taký darček poteší každého a hlavne ich!!!!!!! Ako je možné že ten obchod ešte funguje. No a nakoniec, sú to zlodeji tak odporúčam Neobjednávať

    Odpovedať
  17. Moc ľutujem ze som si recenzie na ten obchod neprečítala pred objednávku, vysoká kvalita? No áno vedia vysoko kvalitne klamať a obzerať o peniaze…. už nikdy viac

    Odpovedať
  18. Ja som si objednal 2 bicykle a jeden mi prišiel iný,menší! Tak som ho vrátil a prišiel mi taký aký som chcel ale poškodený. A teraz mi nechcú vrátiť peniaze. Sú to podvodníci. Podám na nich trestné oznámenie!

    Odpovedať
  19. Som velmi prekvapený. Napriek toľkým zlym recenziam som velmi spokojny. Pokazila sa nam kamera, urobil som video a poslal ho podla instrukcii o záručnom konani. Za 2 dni mi odpisali, ze mi posielaju novu kameru a za dalsie 2 dni uz bola doma. S takym niecim som sa este nestretol. Neviem vynachvalit. Urcite znovu objednam od nich, to ani slovensky obchod a vyrobca taktk rychlo nedokaze uznat reklamaciu a dat novy tovar.

    Odpovedať
  20. Podvodníci na trhu. Ohurujúce reklamy, dodanie žiadne. Našťastie som nezaplatil vopred za sadu farbičiek.
    S touto firmou by sa mala zaoberať polícia a úplne ich odstaviť. Oblbujú už aj tak zdevastovaný slovenský národ.

    Odpovedať
  21. Prepredaj z aliexpresu s viac ako 100 percentnou prirážkou. Vyuzívajú aj telefonickú manipuláciu zákazníkov a oblbujú ľudí. Šmejdi. Neodporúčam.

    Odpovedať

Vložiť komentár

Pin It on Pinterest