Hodnotenie a skúsenosti s HEJ.sk

​​Obchod HEJ.sk pozýva k nákupu už od roku 2003, kedy otvoril dvere prvej kamennej predajne v Bratislave a spustil predaj cez internet. Dnes je okrem bratislavskej prevádzky HEJHOUSE dostupná výdajňa tovaru v Senci a osobný odber je možný v partnerských prevádzkach spoločnosti DATART, ktoré sú rozmiestnené po celom území Slovenska. Nezáleží, či nakupujete veľké alebo malé spotrebiče, drobnú elektroniku alebo iný tovar, spraviť tak môžete z pohodlia svojho domova. Tovar vám doručia až k vám, na poštu alebo na vami vybrané odberné miesto.

HEJ.sk patrí medzi najväčšie internetové e-shopy a v ankete spokojnosti zákazníkov boduje na prvých priečkach. Pýši sa cenami Shop roku 2011, Cena kvality 2012 a 2016 a Shop roku 2018. Účasť medzi finalistami získal aj v ostatných rokoch, čo dokazuje, že je v povedomí zákazníkov zapísaný ako dôveryhodný a spoľahlivý obchod.

Široká ponuka sortimentu za výhodné ceny

V ponuke HEJ.sk nájdete výrobky od overených výrobcov, pričom širokým výberom najžiadanejšieho tovaru disponuje spoločnosť už priamo na sklade. Výrobky predáva vo výhodnej a kontrolovanej cene vo vzťahu ku konkurencii a garantuje rýchle dodanie, často už do druhého dňa od vytvorenia objednávky. V rámci služieb ponúka predaj na splátky s možnosťou vlastného nastavenia výšky splátok a dĺžky splácania, možnosť predĺženia záruky (+1, +2, +3 roky) a možnosť poistenia poškodenia či krádeže tovaru.

Pri prvom nákupe môžete využiť zľavový kupón vo výške 5 €, no potešia vás aj časté akcie a výpredaje. HEJ.sk nezaostáva za konkurenciou a láka na tematicky vytvárané kampane zlacneného tovaru, darčekov pri nákupe alebo dopravu zadarmo.

Individuálny zákaznícky servis

Zákaznícka linka je pre zákazníkov spoločnosti HEJ.sk dostupná aj počas víkendov a personál na prevádzkach je školený tak, aby vám ochotne pomohol. Kupujete objemnejší produkt, ktorého manipulácia si žiada ďalšieho človeka? Upozornite na to personál, pomôžu vám s naložením tovaru až do auta. Okrem toho vám poradia s výberom a ak nakupujete online, recenzie o výrobku a odporúčania „ako si vybrať“ nájdete priamo na stránke.

Ak ste so službami alebo vybavením reklamácie neboli spokojní, obrátiť sa môžete na zákazníckeho ombutsmana, ktorý je ochrancom práv zákazníka. Jeho poslaním je riešiť požiadavky zákazníkov individuálne so zohľadnením „špeciálnych okolností“, ktoré bežný zamestnanec reklamačného oddelenia prehliadol. Na základe často sa vyskytujúcich sťažností a práve jeho prostredníctvom pristupuje spoločnosť HEJ.sk k zlepšovaniu služieb a zavádzaniu výnimočných riešení.

Odberné miesta na prevádzkach DATART

Objednaný tovar si môžete zadarmo prevziať a zaplatiť osobne na partnerských prevádzkach DATART.  Otvorené sú nielen cez pracovné dni, ale aj cez víkend, a vyriešite v nich nielen prípadnú reklamáciu, ale aj iné požiadavky ohľadom nákupu z HEJ.sk. K dispozícii je 13 prevádzok a tie sú rozmiestnené po celom území Slovenska pre rýchlu a jednoduchú dostupnosť.

Rýchle dodanie objednávky

O predpokladanom čase doručenia zvoleného tovaru vás vopred informuje poznámka v detaile produktu na stránke HEJ.sk. Ak je tovar dostupný na sklade, vašu objednávku môžete mať doma už nasledujúci deň alebo si ju rovnako rýchlo prevezmete na odbernom mieste. Stav vašej objednávky sledujete cez sprístupnený odkaz na stránke HEJ.sk alebo na stránke doručovacej spoločnosti. O možnosti vyzdvihnutia na odbernom mieste ste informovaný SMS notifikáciou a mailovou správou. V prípade, že si vopred neuhradený tovar neprevezmete, po piatich dňoch sa vaša objednávka automaticky stornuje.

Služba expresného dodania

Ak ste z Bratislavy a objednávate si niektorú z položiek dostupných na centrálnom sklade, vďaka službe Osobný odber Expres si objednávku môžete vyzdvihnúť už do 4 hodín od jej zadania, a to na odbernom mieste HEJHOUSE Bratislava, ktoré je otvorené aj cez víkendy. V prípade, že vám vyhovuje vyzdvihnutie tovaru na výdajni v Senci, môžete tak spraviť dokonca už 60 minút po objednávke.

Vynesenie tovaru za dvere aj priamo do bytu

Tovar rozváža jeden vodič s pomocným vozíkom. Štandardne vám tovar doručí za prvé uzamykateľné dvere a v prípade objemného tovaru alebo vynášania po schodoch môže požiadať o spoluprácu zákazníka. Ďalšia prípadná pomoc zo strany vodiča je možná po dohode. Čas dodania si vie zákazník šikovne odsledovať a k dispozícii má aj telefonický kontakt na vodiča.

Ak si  želáte doručiť dovar až priamo do bytu a prípadne i jeho spustenie, je tu pre vás extra služba Komfortnej dopravy. Chladničku či iný tovar vám doručia na miesto zapojenia a zabezpečia inštaláciu nového spotrebiča.

Odvoz starého spotrebiča

Pri objednávaní doručenia kuriérskou spoločnosťou vám HEJ.sk poskytuje aj možnosť odovzdania starého spotrebiča, a to bez zbytočných poplatkov. Vyhnete sa tak starostiam, ako výrobok šetrne zlikvidovať. Odovzdanie spotrebiča musíte objednať už pri zadávaní objednávky nového tovaru s doručením k vám domov. Podmienkou je, aby bol odovzdávaný spotrebič vyčistený, odpojený od zdroja energie a pripravený na odovzdanie za prvými uzamykateľnými dverami. Služba sa nevzťahuje na rozobraný alebo poškodený tovar.

Nadštandardná služba „Blesková výmena“

Pri kúpe vybraných produktov v cene do 200 € je k dispozícii doplnková služba bleskovej výmeny v prípade poruchy. Po jej zakúpení získavate nárok na okamžitú výmenu pokazeného produktu, prípadne náhradu za vhodnú alternatívu s podobnými parametrami. Nemusíte čakať na vyriešenie reklamácie a nový kúsok máte hneď doma. Službu Blesková výmena je možné zakúpiť do štrnástich dní od kúpy tovaru, na ktorý sa služba vzťahuje. Služba je následne platná po dobu dvoch rokov.

Výhody

+ široká a prehľadná ponuka produktov v dostupných cenách

+ zľavy z cien produktov alebo z ceny dopravy

+ rýchlosť dodania väčšiny produktov už do druhého dňa

+ expresný odber už v rámci dňa vytvorenia objednávky

+ doručenie kuriérom po prvé uzamykateľné dvere

+ služba Komfortné doručenie až na miesto inštalácie

+ služba Blesková výmena poškodeného tovaru za nový

+ možnosť obrátiť sa na ochrancu práv zákazníka, tzv. ombutsmana

Nevýhody

– len 1 vlastná predajňa HEJHOUSE Bratislava

– dlhé trvanie doručenia tovaru v prípade nedostupnosti na sklade

Zhrnutie

V hodnoteniach zákazníkov sa medzi častými pozitívami e-shopu HEJ.sk nachádza ústretový prístup voči zákazníkovi, bezproblémová komunikácia alebo rýchlosť doručenia a dostupné ceny produktov. E-shop HEJ.sk si získava obľúbenosť vďaka pro-zákazníckemu prístupu a nadštandardným službám, ktoré ponúka. Medzi najviac spomínané negatíva patrí zlá skúsenosť s rýchlosťou dodania až niekoľko dní po vopred avizovanom termíne, čo môže súvisieť s nedostupnosťou tovaru na sklade, kedy sa v detaile produktu na stránke HEJ.sk ukazuje len informácia približného dodania do 7 dní.


Všetky informácie spomenuté vyššie boli platné a aktuálne v čase písania tohto článku, avšak nemusia už byť aktuálne v tejto chvíli. Článok je spojením verejne dostupných informácií alebo hodnotení a osobného názoru autora. Účelom článku je agregovať čo najviac užitočných informácií na jednom mieste a zjednodušiť tak porovnanie a výber predajcu pre potencionálnych zákazníkov. Všetky ceny, služby a podmienky spomenuté v článku majú len informatívny charakter. Každý čitateľ je tak povinný overiť si všetky informácie uvedené v článku u daného predajcu. Jediným aktuálnym zdrojom informácií je vždy oficiálna stránka predajcu, ktorú nájdete na adrese:

https://www.hej.sk/

Vložiť komentár